dimarts, 8 de maig del 2012

MUMBAI

Ja soc a Mumbai. En Federico Sopena ( el tiet jesuita d`una amiga, l`Anna) m`ha vingut a buscar a l`aeroport i m`han portat al centre de Jesuites on viuen a Mumbai.

Si  cliqueu aqui podeu veure on esta el centre.
Es un lloc precios, amb un jardi ple de cocoters. Fa nomes 1 hora que soc aqui.

En Federico te 68 anys i es un home ple de vitalitat, molt alt i prim, amb un esperit molt jove. Ara m`ha deixat perque ha de fer una xerrada  en un "retir" de meditacio...

Dema o dema passat anire a visitar uns centres de monges que treballen en zones rurals a unes hores en cotxe de Mumbai: Talasari, Uplat,Shilonda.

M`acompanyara un estudiant jesuita, en Lerroi.

Segurament em quedare uns dies vivint amb elles i acompanyant-les als pobles.
Tot i aixi tinc ganes de visitar Mumbai...Aquest centre on estic es precios i es un refugi de la calor ( ara estem a 31 graus).



1 comentari:

  1. Holaaa! Feia uns dies que no passava i em trobo tot d'entrades noves! M'agraden tant les fotos! Tú ja estàs bé del tot, no? Hope so! Molts besitos!
    Monique.

    ResponElimina