dijous, 3 de maig del 2012

canco nepalesa

Als nepalesos els sorpren molt i els fa una il.lusio boja cada vegada que em senten cantar aquesta canco.
Es veu que no es gents comu que els estrangers s`aprenguin cancons nepaleses...
Amb tantes hores de caminar al costat de`n Nabin me la vaig aprendre de memoria.

La primera vegada que la vaig sentir va ser cantada per la filla de`n Nabin i em va agradar tant que la vaig voler aprendre.

Es una canco d`amor desesperat, com no.

Si cliqueu a l`enllac d`aqui sota podeu escoltar la canco cantada per a mi i acompanyada a la guitarra per en Nabin.Perdoneu per la flauta, sona molt desefinada ..tot molt improvitzat...
mata dur deiki haie

2 comentaris:

  1. Beautiful!!!! :)
    Post more. My mum was just next to me when I was listening. She really like it.
    I hope you are well. Say Hi to Nabim for me when you see him.
    Also I will try to finish the blog with all the pictures in the next couple of days.
    Ciao Amigo ;)

    ResponElimina
  2. Mmmm...m'ha agradat molt. Besitos...
    Monique.

    ResponElimina