dilluns, 12 de març del 2012

trekking a langthang



Estic al final del trekking amb el Xavi, el meu vei de Barcelona que casualment me`l vaig trobar a l`ascensor i a part del "bon dia" o "bona nit" de torn em va dir que viatjava cap a Kathmandu dos dies despres de mi.

Duem una hora aqui mirant pagines per fer temps per a que es pugin les fotografies al dropbox. Es el millor locutori que m`he trobat al Nepal i es el ultim poble on arriba l`autobus infernal. ( 72km en 10 hores per una pista com la que uneix el refugi de Lluis Estasen i Saldes.) Ens va agradar tant que dema la repetirem. Potser ens animem a pujar a dalt de l`autobus, que com a minim en Xavi podra fumar, i el nostre amic Valentin ens ho va recomenar.

Queden 10 minuts per carregar.

La Vera ha decidit marxar a Kathmandu abans per a fer un curs de 10 dies intensiu de meditacio Vipassana. I el Valentin( un noi belga que hem conegut durant el trekking) tambe ha marxat abans per anar a recollir la seva parella que surt del curs de vipassana.

aqui podeu veure unes fotografies del trekking. En elles hi podeu veure els nostres companys ( Vera, Xavi, Valentin, Maud, Yann i Chris)

3 comentaris:

  1. 10 minuts per carregar... mmmm.... si son 10 minuts nepalesos tens tot el temps del mon per pujar les fotos.
    quina enveja tot el que expliques!!!! te molt bona pinta tot el que has estat fent. espero que ho estiguis disfrutant molt!
    un petoooo!!!!!

    ResponElimina
  2. Taïs! Jo no veig les fotos del trekking, només la de conjunt...

    ResponElimina
  3. Quina casualitat lo del Xavi! Ara mateix miro la resta de fotos! Muas!
    Mónica.

    ResponElimina